بخش CCU و ICU

بخش CCU و ICU در طبقه سوم بیمارستان واقع گردیده است و شامل ۸ تخت در CCU و ۳ تخت در بخش POST و ۷ تخت در ICU میباشد. تختهای بخش کاملاً اتوماتیک و دارای کنترل می باشد که در دسترس بیماران عزیز جهت تغییر وضعیت قرار دارد و راهنمای استفاده از آن در کلیه یونیت ها نصب گردیده است. و نیز کلیه تخت ها مجهز به دستگاه های مانیتور قلبی(با توانایی ثبت کلیه پارامترها) و اکسیژن و ساکشن مرکزی می باشد که در هنگام لزوم از آنها در جهت ارتقاء سلامت بیماران بهره گرفته خواهد شد. سالن بخش واجد سرویسهای بهداشتی مناسب جهت استفاده بیماران قلبی و نیز امکانات شستشو و ضدعفونی دستها در کلیه قسمتهای بخش موجود بوده که راهنمای استفاده از آنها در کنارشان نصب شده است.

کلیه تختها مجهز به دوربین مدار بسته هستند که به مانیتور مرکزی داخلی متصل بوده و شرایط بیماران توسط آن و نیز مانیتور قلبی سانترال موجود در ایستگاه پرستاری قابل کنترل می باشد. بیماران در بخش CCU به صورت روزانه توسط پزشکان معالج و مشاور ویزیت گردیده و پزشک متخصص بیهوشی و بخش ویژه بصورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات اورژانس به کلیه بیماران میباشد. امکان ارائه فرائض دینی و نیز راهنمای قبله برای کلیه بیماران فراهم است.

اقلیت های محترم دینی جهت ادای فرائض دینی خود از راهنمایی پرستار بخش بهره خواهند گرفت. تخت های بیماران دارای چراغ مطالعه و چراغ شب و نور مناسب روز هستند. حریم خصوصی بیماران با یونیت های طراحی شده و نیز پرده جلوی تخت ها کاملاً محفوظ است.

ساک وسایل بهداشتی حسب نیاز بیمار، بدو ورود در اختیار بیماران قرار می گیرد. در هر شیفت، پرستار مسئول شیفت خود و همکارش را به بیمار معرفی می نماید و در ساعت کاری خود پاسخگوی سوالات بیماران و همراهان میباشند.

امکانات جابجایی بیماران نظیر برانکارد، ویلچر، واکر و عصا در بخش مهیا و قابل استفاده بیماران میباشد.

پنتری بخش در تمام ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمات به بیماران عزیز میباشد.

بیماران و همراهان با راهنمایی پرستار بخش از زمان انجام ویزیت و مشاوره های پزشکی و زمان انجام آزمایشات و عکسبرداری و زمان دادن دارو و ارائه سایر خدمات پرستاری آگاه می شوند.

سیستم گرمایشی و سرمایشی مرکزی و واجد فیلترهای مخصوص میباشد.

02166469073 02166469074
www.alborzhospital.ir Email:info@alborzhospital.ir
آدرس: تهران ، خیابان انقلاب ، خیابان وصال شیرازی ، پلاک 27