کلینیک چاقی

مشاور تغذیه و رژیم درمانی

کمیت و کیفیت غذای شما در شرایط جسمی و روانی موثر است لذا با برخوردداری از شرایط تغذیه مناسب گامی بزرگ در مسیر اصلاح فیریکی بدن و جنبه های روانی برداشت.

مشاوره روانپزشک

برخی از چاقی ناشی از برخی اختلالات روانی است که میتوان ضمن مشاوره با روانپزشک در جهت درمان هانها و در نهایت درمان چاقی موفق بود.

لیپوساکشن

لیپوساکشن نوعی روش جراحی می‌باشد که از ابزار ساکشن یا مکش، برای برداشتن چربی های نواحی خاصی از بدن مانند شکم، باسن، ران، بازوها یا گردن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

عمل جراحی اسلیو

جراحی اسلیو معده، نوعی عمل لاغری برای کاهش وزن است که در طی آن قسمت زیادی از معده برداشته می‌شود. عمل اسلیو معده نوعی جراحی محدودکننده بشمار می‌رود که طی آن حدود ۷۵ درصد از حجم معده برداشته می‌شود؛ در نتیجه فرد پس از خوردن مقدار کمی غذا، احساس سیری می‌کند.

بوتاکس معده

بوتاکس معده روشی موثر برای بهبود و رفع چاقی است. این روش به طور موثری سبب کاهش وزن و لاغر شدن افرادی می‌شود که از رژیم‌های غذایی سخت فراری هستند.

ابدومینوپلاستی

ابدومینوپلاستی یکی از جراحی‌های زیبایی شکم است که در آن پوست و چربی اضافی شکم برداشته‌می‌شود و شکم شما متناسب و صاف می‌گردد. تامی تاک یکی از انواع جراحی‌های پیکرتراشی است.

اسلیو معده
بیمارستان البرز
عمل اسلیو معده